piątek, 13 grudnia 2013

17. Wyzwanie fotograficzne - Dzień 4

Cześć.


Dziś kolejny dzień wyzwania fotograficznego. Tematem był POMYSŁ. Do tej pory ten temat przyniósł mi najwięcej trudności. Miałam za dużo pomysłów na to jak go sfotografować.




Był pomysł na obiad, ale mój mężczyzna zjadł zanim zdążyłam zrobić zdjęcia. Był pomysł na komiks i zaradnego ludka. Był pomysł na wieczór przy świecach i na wieczór gier planszowych. Jeszcze pomysł na to jak opanować świat i na zbrodnie doskonałą. By ostatecznie poszukać pomysłu na szczęście. 

 

Nie umiałam wybrać jednego.. wybrałam je wszystkie. I tak powstał szybki obrazek, który widzicie wyżej. Można pod niego podpiąć wszystkie pomysły jakie przyjdą do głowy. Pełen uniwersalizm. 


A teraz lecę oglądać zdjęcia innych uczestniczek wyzwania, zdjęcia możecie znaleść TUTAJ.



Pozdrawiam serdecznie


Anka



Pisząc o opanowywaniu świata miałam na myśli tę dwójkę:

źródło

2 komentarze: