piątek, 13 czerwca 2014

Muzyka na weekend: Krzysiek Zalewski - Zelig



Krzysztof Zalewski

Zdjęcie pochodzi z oficjalnego profilu artysty na facebooku.

Witam serdecznie w ten wietrzny piątkowy wieczór. 
Tym razem czysto muzycznie. Od kilku tygodni po głowie chodzą mi piosenki Krzysztofa Zalewskiego. Dawno nie byłam pod tak wielkim wrażeniem słuchając polskiego artysty. 

I nie tylko ja, złapałam mojego Mężczyznę na tym, że kilkukrotnie nieświadomie nuci Zboża Zalewskiego.

Do posłuchania w trakcie czytania:



Przez internautów porównywany do Czesława Niemena, na scenie wymalowany niczym Ozzy Osbourne. Jego najnowsza płyta Zelig to ukłon w stronę twórczości Woodego Allena. Grał w zespole Muchy, koncertował z Heyem. Płyta wydana jesienią zeszłego roku zrobiła nie małe zamieszanie w światku polskiej muzyki. Krzysiek był zapraszany do radiowej Jedynki i Eski Rock. W pierwszej stacji możemy posłuchać długiego wywiadu, w drugiej - przekonujemy się jak wielki głos ma artysta, ponieważ śpiewa tam na żywo.

A to tylko kawałek ciekawostek z jego życia artystycznego, ten kawałek, który potrafię wymienić jednym tchem.


Do kawałka "Jaśniej" nagrany został świetny teledysk (jak na polskie warunki) od początku do końca przewija się przez niego cała masa gwiazd i gwiazdeczek. Z resztą zobaczcie sami, zwróćcie też uwagę na komentarze pod filmem:


 

"Dla po nas pokoleń zrobimy jaśniej...."


Więc przyjemnego słuchania. Mam nadzieję, że dwie piosenki, które pokazałam przekonają każdego do posłuchania całej płyty.


Pozdrawiam serdecznie

Anka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz