niedziela, 20 października 2013

2. Uśmiechnij się

Cześć!

 

Dziś za oknem mamy piękny jesienny dzień. Prawdziwa polska złota jesień.

Aż smutno, że mam 24godzinny dyżur w pracy.

 

Jesienią często napada nas chandra i kiepski nastrój, Aby się nie poddać takiemu humorowi mam dla Was zestaw karteczek, które mają za zadanie trochę zmotywować do działania. Nie ma co gnić cały dzień przed komputerem lub telewizorem! 

 

           Więc po kolei! 

 

Uśmiechnij się i zrób pyszne ciepłe kakao lub zjedz jakiś owoc. Z jesienią najbardziej kojarzą mi się pomarańcze..najlepiej z goździkami na gorąco.. do sok picia.. (ale o tym jeszcze napiszę za jakiś czas). Jak już się zrelaksujesz.. zadzwoń do mamy! albo babci/siostry/przyjaciółki. Kogoś bliskiego, kogo nie widziałaś od dłuższego czasu. Serdeczna rozmowa może zdziałać cuda!

Spójrz za okno. Jest piękna pogoda.Pamiętasz jak kilka/naście lat temu przy takim słoneczku biegałaś między liśćmi? Pamiętasz jak pięknie pachną, gdy są suche? Jak zbierałaś je i przynosiłaś do domu? Nie? To najwyższa pora sobie to przypomnieć. 

Po powrocie przyznaj się kiedy ostatni raz miałaś w rękach książkę inną niż ta potrzebna do szkoły lub pracy? Dawno? Zerknij na półkę, na pewno znajdziesz tam coś godnego uwagi.

Dbaj o siebie, ale pozwól też czasem sobie na przyjemności. Żyj czasem chwilą, nie myśl o innych. Czy to ważne co pomyśli o Tobie sąsiad, gdy zobaczy Cię bawiącą się w liściach? Ważni są tylko najbliżsi. Dlatego dbaj o nich. Nie pozwól, by martwili się o Ciebie.

Dąż do celów jakie sobie założyłaś. Jeśli na początku się przewracasz, nie poddawaj się

Z czasem wszystko staje się bardziej przejrzyste i proste.

 

 

Mam nadzieję, że dałam Wam trochę do myślenia.

Pozdrawiam 

Anka

 

PS. Zapomniałam, a chciałam się pochwalić zdobyczą z ostatniego wypadu do lasu.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz