niedziela, 17 listopada 2013

11. Prezenty na święta - pomysły.

Cześć.


Tak, wiem że dopiero połowa listopada. Myślę jednak, że to dobry pomysł aby zastanowić się co kupić bliskim pod choinkę. Czas tak szybko pędzi, że zaraz będą Mikołajki a później już chwila i święta. Nie wiem jak Wy, ale ja nie cierpię robić zakupów wśród tłumu ludzi, którzy zostawili kupno prezentów na ostatnią chwilę.


Co jest najważniejsze przy wyborze prezentów? Lista! Lista osób, którym chcemy zrobić niespodziankę i przyporządkowane do nich po kilka pomysłów. Nic tak nie przyprawia o nagły atak furii, jak to że nasz prezent jest niemożliwy do kupienia, albo ktoś sam zdążył sobie daną rzecz kupić.



Moja lista świątecznych prezentów.


Nie wiem jak inni, ale ja zawsze mam problem z wybraniem prezentów chłopakom. Czy to starszy, czy to młodszy, czy to tato, czy brat. Kobiecie łatwiej coś wybrać. Każda lubi ładnie wyglądać i ładnie pachnieć. Więc "awaryjnym" prezentem mogą zawsze być perfumy lub kolczyki. 


W te święta dążę do maksymalnego spersonalizowania prezentów! Chcę, aby każdy dostał coś, co mu się na pewno spodoba. Dlatego od dłuższego czasu wsłuchuję się w to, co mówią. Dzięki temu kupienie odpowiedniego prezentu nie jest uciążliwe. Wręcz sprawia przyjemność.


Babcia za każdym razem, gdy jest u mamy cieszy się, że pije herbatę z imbryczka. W domu takiego nie ma. Lubi też, gdy w okół ładnie pachnie. Tato jeździ na ryby, lubi szczególnie łowienie pod lodem. Nie jest już najmłodszy i często marznie - ogrzewacz do rąk wydaje się prezentem wręcz idealnym. Siostra jest fanką ostrego brzmienia  i marudzi, że nie stać ją na koszulkę ulubionego zespołu. Na szczęście Święty Mikołaj stoi na posterunku:) Brat chce kupić sobie konsole do grania. W takim wypadku nowa gra mu się przyda na pewno.

 

Jest dopiero 17 listopada, a część niespodzianek już kupiłam i jadą do mnie kurierem. 2 książki mam już w domu. Mam nadzieję, że przedświąteczny szał i stanie w kilometrowych kolejkach ominą mnie jednak  w tym roku.



Życzę głów pełnych pomysłów na prezenty!

 

 

 

Pozdrawiam serdecznie

 

 

Anka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz